Blogger Templates

Search This Blog

Wednesday 28 December 2011

err takde arah tuju --'

err okay first sekali aku tak tahu kenapa tetibe aku buat blog.well, aku rasa sebab pengaruh kawan kawan -.-. and sebenarnya aku boring gila masa cuti nih,sebab aku pun anak bongsu takde adik nak buli,hari hari duduk rumah main kotak x(xbox lahh).hari hari aku mengadap facebook dgn twitter.so nak cari kelainan sikit main benda alah ni.HAHAHAHA. --' aku tak banyak idea sebenarnya nak tulis.aku tulis ni pun main ikut suka hati je.aku takde point langsung nak tulis apa.apa yang terlintas kat kepala otak aku semua aku hentam tulis.apa kau ingat macam buat karangan ke nak buat rangka karangan siap dengan isi isi sekali.sedangkan BM aku pun tak pernah lepas 85 markah,ni pulak nak tulis macam macam bagi orang baca.ahhh ! abaikan semua tu , dari aku mati ke-boringan kat rumah ni mengadap facebook 24 jam ape salahnya aku try benda baru kan :p.blog ni berapa lama nak bertahan pun tak tahu.silap2 sekejap je (aku ni pemalas nak cari idea) xD . untuk entry2 akan datang pun aku tak tahu nak tulis apa.silap2 nanti jadi macam blog politik sebab otak aku ni penuh dengan politik.kalau nak suruh aku tulis pasal pelajaran memang tak la kan sebab aku sendiri nak 'belajar' pun berat.HAHAHA lol.aku rasa sampai sini je la untuk entry aku yang first sekali ni.jangan jadi yang terakhir sekali sudah. HAHAHAHA kbyeeee !

No comments:

Post a Comment