Blogger Templates

Search This Blog

Sunday 1 January 2012

India hina islam ! celaka paria !

baru ni aku ada dapat gambar yang tersebar melalui facebook gambar seorang india celaka menunjukkan fuck pada kalimah Allah S.W.T.  aku tak tahu la nak cakap apa. memang dasar celaka la keling camni. ke memang dia nak start balik perang india-melayu. jangan main main. nanti ada yang merasa parang terbang macam peristiwa 13 mei. btw ni gambar keling yang aku cakap tu

geram je aku tgk muka keling ni.bukan sebab kiut tapi sebab muka macam lubang jamban tak siap

nak kasi lagi panas situasi aku bagi satu lagi gambar utk tatapan korang

memang babi lah.lidah pun macam lidah anjing tak cukup makan.



melalui maklumat yang aku dapat dari http://www.bahterasamudera.blogspot.com/.  india ni berasal dari singapore.dia memang penduduk singapore dan dikatakan berkerja di sebuah Bar.dia ni kristian dan mempunyai mental problem. tapi version lain cerita ni yang aku dengar , keling ni tinggal  kat ipoh dan salah seorang anggota kongsi india iaitu kongsi 08.  

apa cite dengan keling ni aku tak tahu.aku dengar dia dah kene belasah dekat pantai lido di johor baru ni.memang padan muka kau lah keling paria. tak reti nak hormat agama lain. sekarang ni tak kira kau kongsi 08 ke 09 ke ape ke. sekali kau hina islam jangan harap kau akan lepas.aku harap lepasni biar lagi ramai lagi cari kau.biar  mati terus pun takpe.  

sedikit gambar lagi yang aku dapat :








*MANA PERGI PANGLIMA MELAYU NAK LUDAH2 MAHASISWA HARITU. HAA NI LA PELUANG KORANG.NAK SANGAT LUDAHKAN. BOLEH PERGI LUDAH KELING NI.PADA KORANG LUDAH MAHASISWA YANG CERDIK PANDAI TU :)

1 comment: