Blogger Templates

Search This Blog

Monday 2 January 2012

kaitan wall facebook dan yahudi?

hey , Assalammualaikum.

hari ni aku online fb terbaca satu artikel yang member aku share . artikel ni pasal kaitan WALL facebook dan yahudi.aku pun nak share jugak kat sini untuk korang  tengok.aku copy semua dari fb.hehehehe :


► Disebalik WALL, FACEBOOK & MARK ZUCKERBERG

Sahabat, tahukah kamu apa makna ---> "WALL" <--- ?
Ia memberi makna DINDING...

Kenapa 'dinding'?
Jap, saya teruskan pertanyaan..

Siapakah yang mewujudkan FB?
Mesti Mark Zuckerberg! Seorang berbangsa YAHUDI.


Apa kaitan WALL dan YAHUDI???

Kaitan mereka sangat ERAT & MESRA..
DINDING RATAPAN.

Di dinding itu mereka menangisi dosa-dosa mereka, meluahkan harapan, ratapan dan segalanya...

Oleh itu, saya dan anda jangan jadikan "WALL FB" ini sebagai tempat luahan perasaan seperti mereka... Tapi jadikan ia sebagai tempat perkongsian apa sahaja ILMU yang memberi manfaat kepada umat Muhammad صلى الله عليه وسلم walaupun hanya kepada seorang... Jadikan Wall FB Sebagai Medium Untuk Menyebarkan Dakwah..


Jika Anda Tidak Pecaya..
Cuba Anda Buka www.google.com dan serach "wailing wall of israel"..

Dan anda dapat lihat pelbagai result yang dapat.. Renung-renungkan lah...

Wallahu a’lam..


~ Jom Berdakwah Di FB

Motif Artikel Post Ini Adalah Untuk Mengajak Anda Semua Berdakwah Di Facebook.. Biar Kawan-kawan Anda Terbaca Status Islam Yang Anda Post Di FB.. Mutiara Kata-kata Islam Sememangnya Indah Jika Kita Menghayatinya..



Kongsi info: http://www.NurulAmir.com/



FACEBOOK bukan diari buruk, jadi tak perlulah anda share hal yg tak sepatutnya. Jaga maruah, jaga diri.. jangan aibkan diri sendiri.


perlu ke kaitkan WALL fb dengan yahudi. walaupun fb dicipta oleh seorang yahudi tak semestinya semuanya berkaitan dengan agama dia kann? tapi betullah aku bersetuju yang dia kata gunakan fb untuk berdakwah sebab dengan fb kita boleh berhubung dengan semua orang walaupun jauh.





2 comments:

  1. islam tak menghalalkan cara.
    setiap benda ade baik dan buruknya.

    ReplyDelete
  2. salah satu konspirasi puak yahudi...

    ReplyDelete